treeniohjelmat

Aloittelevan kuntoilijan rasvanpolttotreeni

Kuvaus

Aloittelevan treenaajan 1-jakoinen rasvanpolttotreeniohjelma sinulle, joka haluat treenata kotona 1-3 kertaa viikossa.
Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kotitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Treeniohjelma soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
1-3
treeniä viikossa
5-16
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Rasvanpoltto alkaa
Aktivoidaan kehoa ja lihaksia sekä valmistaudutaan hieman haastavampiin treeneihin.
Treenit
5-6
Haasteellisempaa treeniä!
Annetaan kropalle liikettä ja tehostetaan rasvanpolttoa
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä ja kehohallinta paranee perusvoimatasot nousevat ja rasva palaa. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan kropalle aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved