treeniohjelmat

Aloittelijan core ja pakara -treeni

Kuvaus

Aloittelevan treenaajan treenipaketti, jossa keskitytään vahvistamaan keskivartaloa ja muokkaamaan pakaraa. Ohjelma sopii sinulle, jos haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa ja haluat treenata kotona hyödyntäen kehonpainoa. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kotitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
Sopii aloittelijalle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää pakaroita
Kehittää keskivartaloa
Auttaa laihtumaan
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Kropan herättelyä ja tutustuminen liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Parannetaan kehonhallintaa ja perusvoimaa, sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!kki irti!
Aika lisätä kierroksia! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä lihaksissa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved