treeniohjelmat

Helppo HIIT-treeni kotona

Kuvaus

Aloittelevan treenaajan 1-jakoinen treeniohjelma sinulle, joka haluat tehdä HIIT- treeniä kotona 1-3 kertaa viikossa. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kotitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Treeniohjelma soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
1-3
treeniä viikossa
5-16
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Aktivoidaan kehoa ja lihaksia sekä valmistaudutaan haastavampiin treeneihin.
Treenit
5-6
Haasteellisempaa treeniä!
Annetaan kropalle liikettä ja parannetaan suorituskykyä
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä ja kehohallinta sekä perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved