treeniohjelmat

Hyvää oloa kehonpainolla

Kuvaus

Aloittelevan treenaajan 2-jakoinen treeniohjelma sinulle, joka haluat hakea treeneistä lisävirtaa 1-3 kertaa viikossa ja haluat treenata kotona hyödyntäen kehonpainoa, jumppapalloa ja vastuskuminauhaa. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kotitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
1-3
treeniä viikossa
5-16
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Kropan herättelyä ja tutustuminen liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään kesto- ja perusvoimaaa sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistojen lisääntyessä suorituskyky kasvaa.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Toistot takaavat tuloksen
Treenin tulokset alkavat näkyä lihaksissa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved