treeniohjelmat

Kiinteämmät reidet ja pakarat kotona

Kuvaus

Treenipaketti sinulle, joka haluat treenata alakroppaa kotona hyödyntämällä käsipainoja ja haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa. Treenissä parannetaan perusvoimatasoja, sekä haetaan kiinteytystä jaloille ja pyöreyttä pakaraan.
Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kuntosalitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää alakroppaa
Kehittää pakaroita
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään perusvoimaa, poltetaan rasvaa sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistot kasvavat ja suorituskyky paranee.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Lisätään lihaserottuvuutta
Treenin tulokset alkavat näkyä lihaksissa ja jalat kiinteytyvät. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved