treeniohjelmat

Ryhtiä keskivartaloon

Kuvaus

Aloittelevan treenaajan kotiohjelma sinulle, joka haluat keskittyä keskivartalon vahvistamiseen ja haluat hakea lisävirtaa kotitreeneistä 2-4 kertaa viikossa hyödyntäen oman kehon painoa ja jumppakeppiä. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat yhden motivoivan ja kehittävän treenin, joka muokkautuu viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
1-2
treeniä viikossa
4-7
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää keskivartaloa
Auttaa laihtumaan
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Kropan herättelyä ja tutustuminen liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään kesto- ja perusvoimaaa sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Vahvistetaan keskivartaloa.
Treenit
7-8
Loppusuora
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved