treeniohjelmat

Terveempi ja liikkuvampi keho

Kuvaus

Onko liikunnassa ollut pitkäkin tauko? Tuntuuko, että nyt olisi aika aloittaa uudestaan? Mikäli vastasit kyllä, niin sillon tämä treenipaketti on juuri sinulle. Treeneissä keskitytään antamaan kropalle liikettä avaammalla liikeratoja ja totutellaan uudestaan kroppaa säännölliseen liikkumiseen 2-4 kertaa viikossa. Ohjelman pystyy suorittamaan kotona hyödyntäen pelkkää kehonpainoa. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kotitreeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
Sopii aloittelijalle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Kehittää alakroppaa
Kehittää yläkroppaa
Kehittää keskivartaloa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Parannetaan liikkuvuutta
Parannetaan kehonhallintaa ja lihasmuistia.
Treenit
5-6
Nostetaan hieman toistoja!
Treenien ensimmäiset rankemmat treenit
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Toistojen määrä alkaa näkyä liikerarodoissa ja lihasmustissa. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved