treeniohjelmat

Kotitreeni kahvakuulalla ja vastuskuminauhalla

Kuvaus

Koko kropan treeniohjelma sinulle, joka haluat treenata kotona hyödyntää kahvakuulaa, vastuskuminauhaa ja hyppynarua ja haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa. Treeniohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat 2 motivoivaa treeniohjelmaa, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
Sopii keskitason salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa laihtumaan

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Lähtöpainojen valinta ja tutustuminen treenipäivien sisältöön.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Aktivoidaan kehoa ja lihaksia parantamalla kestovoimaa, sekä valmistaudutaan koveneviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Aika lisätä kierroksia! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä kropassa. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved