treeniohjelmat

Kehonmuokkausta vastuskuminauhalla

Kuvaus

Treeniohjelma sinulle, joka haluat kehittää kehonhallintaa ja kestovoimaa ja haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa hyödyntäen kuminahoja ja oman kehon painoa. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat 2 motivoivan treeniohjelman, jotka muokkautuu viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii keskitason salikävijälle
1-3
treeniä viikossa
5-16
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Kehittää alakroppaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Kropan herättelyä ja tutustuminen liikkeisiin.
Treenit
3-4
Parannetaan suorituskykyä
Kehitetään perusvoimatasoja ja kehonhallintaa sekä valmistaudutaan koveneviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Aika lisätä toistoja! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä ja perusvoimatasot nousevat ja lihaserottuvuus alkaa näkyä. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved