treeniohjelmat

Kiinteä alakroppa kotitreenillä

Kuvaus

Muokkaa alakroppaa kotona ilman kikkailuja. Supersarjat ja räjähtävät liikkeet vievät kotitreenit uudelle tasolle. Pidä mittanauha lähellä, jotta voit dokumendoita kadotetut sentit. Kaksi erilaista treeniä muokkautuvat viikottain mukanasi ja varmistavat kehityksen. Ohjelma on suunniteltu suoritettavaksi sellaisenaan ja sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
web_maksimivoima
Maksimivoima
web_rajahtavavoima
Nopeusvoima
Sopii keskitason salikävijälle
Sopii kokeneelle salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää alakroppaa
Kehittää pakaroita
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Parannetaan suorituskykyä
Perus tekeminen kunniaan. Treenien avulla voimatasosi kasvavat kohisten.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistot kasvaa ja suorituskyky paranee.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Lisätään lihaserottuvuutta
Treenin tulokset alkavat näkyä kropassa ja tulosta syntyy. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
19-21
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
22-24
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved