treeniohjelmat

Muodokkaampi alakroppa kahvakuulalla

Kuvaus

Alakropan treeni, jossa hyödynnetään niin kahvakuulaa kuin kehonpainoakin. Treenipaketti sinulle, joka haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa ja haluat vahvemman alakropan. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää kahvakuulatreeniä alakropalle, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treeniohjelman rinnalle. Sopii sekä miehille että naisille.

web_sali
Sali
Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii kokeneelle salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää alakroppaa
Kehittää pakaroita
Kehittää keskivartaloa
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Treeniin ja liikkeisiin tutustuminen.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään kesto- ja perusvoimaa ja poltetaan rasvaa. Valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistot kasvavat ja suorituskyky paranee.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Lisätään lihaserottuvuutta
Treenin tulokset alkavat näkyä jaloissa sekä takapuolessa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved