treeniohjelmat

Pyöreyttä pakaraan käsipainoila

Kuvaus

Alakropalle suunnattu tehotreeni, jonka pystyt suorittamaan kotona, mikäli omistat käsipainot. Treenin pääpaino on perusvoiman hankkimisesssa ja alakropan muokkaamisessa. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat kaksi motivoivaa treeniohjelmaa, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

web_sali
Sali
Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii keskitason salikävijälle
Sopii kokeneelle salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää alakroppaa
Kehittää pakaroita
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Lähtöpainojen valinta ja tutustuminen liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään kesto- ja perusvoimaa sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistot kasvavat ja suorituskyky paranee.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Lisätään lihaserottuvuutta
Treenin tulokset alkavat näkyä jaloissa sekä takapuolessa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved