treeniohjelmat

Allit ja jenkkakahvat kuriin!

Kuvaus

Peitteletkö käsivarsiasi pitkähihaisilla ja häiritseekö housujen yläpuolelle tulevat jenkkakahvat? Jos vastasit kyllä, niin tämä ohjelma on sinulle, sillä keskitymme tehostetusti näihin ongelma-alueisiin. Ohjelma sisältää toistoja, supersarjoja ja cardiota, eli täydellinen reseptin muokkaamaan kroppaa solakammaksi. Saat kaksi tehokasta treeniohjelmaa, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelma on suunniteltu suoritettavaksi sellaisenaan ja se sopii sekä miehille että naisille.

web_sali
Sali
Web_aerobinen
Aerobinen
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii aloittelijalle
Sopii keskitason salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää käsiä
Kehittää keskivartaloa
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Parannetaan suorituskykyä
Intensiiviset treenit varmistavat kehityksesi, annetaan alleille kyytiä.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Toistot kasvaa ja suorituskyky paranee.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Lisätään lihaserottuvuutta
Treenin tulokset alkavat näkyä kropassa ja tulosta syntyy. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
19-21
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
22-24
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved