treeniohjelmat

Tehokas kokovartalon TRX -treeni

Kuvaus

Kokeneen treenaajan 2-jakoinen TRX-treeni. Treeni suoritetaan kiertoharjoitteluna, jolla poltetaan rasvaa ja vahvistetaan samalla kropan kestovoiman tuottoa. Voit tehdä treenin myös kotona, mikäli omistat TRX-nauhat. Treeni soveltuu sinulle, joka haluat treenata kotona 2-4 kertaa viikossa. Saat kaksi motivoivaa ja kehittävää treeniä, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Ohjelmapaketti soveltuu sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii kokeneelle salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Kasvattaa lihasmassaa ja voimaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Herätellään kehoa uusiin treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Kehitetään kesto- ja perusvoimaa sekä valmistaudutaan koviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!kki irti!
Aika lisätä kierroksia! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä lihaksissa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved