treeniohjelmat

Haasta itsesi HIIT-treenillä!

Kuvaus

Treeniohjelma sinulle, joka haluat polttaa rasvaa koko kropan HIIT-treeneillä ja haluat hakea treeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa.
Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat 2 motivoivaa treeniohjelmaa, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
web_rajahtavavoima
Nopeusvoima
Sopii keskitason salikävijälle
Sopii kokeneelle salikävijälle
1-3
treeniä viikossa
5-16
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Tutustutaan tulevien treenipäivien sisältöön ja annetaan kropalle esimakua tulevasta.
Treenit
3-4
Rasvanpoltto alkaa
Kehitetään peruskuntoa, hapenottokykyä ja poltetaan rasvaa. Valmistaudutaan koveneviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Aika lisätä kierroksia! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Poltetaan rasvaa
Treenin tulokset alkavat näkyä. Treenin haastavuus nostetaan uudelle tasolle, joka tehostaa rasvanpolttoa.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved