treeniohjelmat

Rasvanpoltto kotona, nopeaa ja tehokasta

Kuvaus

Treeniohjelma sinulle, jolle ajan löytämine liikkumiselle tuottaa ongelmia ja haluat hakea kotitreeneistä lisävirtaa 2-4 kertaa viikossa. Treeniohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat 2 motivoivaa treeniohjelmaa, jotka muokkautuvat viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_kestovoima
Kestovoima
web_perusvoima
Perusvoima
Sopii keskitason salikävijälle
Sopii kokeneelle salikävijälle
4-8
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa laihtumaan

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Treenit käyntiin!
Valmistellaan keho uuteen treeniin ja tutustutaan treeniin liikkeisiin.
Treenit
3-4
Vahvistetaan lihaksia
Aktivoidaan kehoa ja lihaksia parantamalla kestovoimaa, sekä valmistaudutaan koveneviin treeneihin.
Treenit
5-6
Kovaa treeniä!
Aika lisätä kierroksia! Treenikierron ensimmäiset kovenevat treenit.
Treenit
7-8
Ladataan akkuja
Annetaan kropalle aikaa palautua raskaista treeneistä. Lihakset vahvistuvat levossa.
Treenit
9-12
Kehitetään lihaskuntoa
Treenin tulokset alkavat näkyä lihaksissa ja perusvoimatasot nousevat. Valmistaudutaan ohjelman raskaimpiin treeneihin.
Treenit
13-14
Kaikki irti!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, ota itsestäsi kaikki irti.
Treenit
15-16
Loppusuora!
Palaudutaan kovista treeneistä. Annetaan lihaksille aikaa palautua ja vahvistua. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved