treeniohjelmat

Tabata - syketreeni

Kuvaus

Treenipaketti sinulle, joka olet valmis laittamaan hapenottokykysi koetukselle Tabata-treenillä ja haluat treenata kotona 2-4 kertaa viikossa. Treenissä hyödynnetään oman kehon painoa, vuorotellen keskivartaloa kuormittavilla ja sykettä nostattavilla liikkeillä. Treenien avulla parannetaan lihaskestävyyttä. Ohjelma sopii suoritettavaksi sellaisenaan tai jonkun muun treenin tai urheilun rinnalle. Saat kaksi motivoivaa treeniohjelmaa, jotka muokkautuu viikoittain kehityksesi mukaan. Sopii sekä miehille että naisille.

Web_koti
Koti
Web_aerobinen
Aerobinen
Web_kestovoima
Kestovoima
Sopii keskitason salikävijälle
Sopii kokeneelle salikävijälle
2-4
treeniä viikossa
2-4
viikon treeniohjelma
Treeniohjelmat muokkautuvat reaaliajassa kehityksesi mukaan
Kehittää yleiskuntoa
Tasokkaat videot ja treeniohjeet, joita on helppo seurata
Kehittää koko kroppaa
Auttaa laihtumaan
Auttaa kehonmuokkauksessa

Treeniohjelman kulku

Treenit
1-2
Tabata käyntiin!
Herätellään kehoa Tabata -treeneihin ja tutustutaan liikkeisiin.
Treenit
3-4
Parannetaan suorituskykyä
Intensiiviset treenit varmistavat kehityksesi. Treenien avulla kuntosi sekä hapenottokykysi kasvavat kohisten.
Treenit
5-6
Kaikki irti!
Aika lisätä kierroksia! Työaika kasvaa ja kunto noustee kohisten.
Treenit
7-8
ALL IN, kaikki peliin!
Treeniohjelman raskaimmat treenit, nyt on aika ottaa itsestäsi kaikki irti, ja viedä kehitys uudelle tasolle. Treeniohjelma suoritettu, nyt on aika nauttia tuloksista. Voit nyt aloittaa uuden treeniohjelman.

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle ja kuulet ensimmäisenä Fitsterin eduista ja uutuuksista.

*Antamalla sähköpostiosoitteeni hyväksyn ja vastaanotan Fitster.fi uutiskirjeen

Copyright © 2020 – Fitzter Oy | All rights reserved